Optimalizáld AdWords kampányodat

Sokan el se merik indítani Adwords hirdetésüket, mert úgy gondolják azok fogják lekattintani, akik pont nem a célközönségük. Itt látszik az, hogy sokan nem ismerik az Adwords-ben rejlő lehetőségeket. Hogy mennyi minden beállítás rejlik benne, ami segít optimalizálni. Így pontosan az látja majd a hirdetésed, aki a te vevőd. A Google keresője pont az az online tér, ahol igényt, szükségletet tudunk kielégíteni.

Egy újonnan elindított Adwords hirdetést viszont mérni kell és folyamatosan optimalizálni. Már az elindításakor is megvannak a kulcsfontosságú optimalizálási beállítások. Ilyen például a földrajzi célzás. Amikor már szemmel látható eredményt hoz a hirdetés, akkor pedig érdemes átnézi a keresési kifejezéseket. Ebből sok minden kiderül. Itt fel kell vennünk a kizáró kulcsszavakat. Illetve azt is meg kell figyelnünk, mi az a kulcsszó, ami viszont keresett és még releváns is az oldalunkra. Ezeket a kulcsszavakat fel kell vennünk a kulcsszó listába.

Nézd meg a további praktikákat az adwordshirdetés.com blogjában!

Ajánló
Kommentek
  1. Én