A meta description és a title fontossága

Két SEO elem, ami kiemelten fontos a keresőoptimalizált weboldalhoz. Ez a meta description és a title.

Úgy kell felfogni ezt, mintha minden egyes oldaladnak írnál egy Adwords hirdetés szöveget. Annyi a különbség, hogy ez ingyen van, ha az idődet most nem számoljuk.

Persze vannak weboldalak, ahol nem olyan egyszer a title-hez és a meta leírás-hoz hozzá férni. Ilyen esetben lehet meg kell kérned a fejlesztőt, hogy végezze el helyetted ezt a munkát. Ebben az esetben is érdemes neked megírnod a hozzá tartozó szöveget, a fejlesztő pedig csak felviszi a megfelelő helyre.

A jobbik esetben már te magad is tudod hol keresd a weboldalad admin felületén. Minden egyes oldaladhoz egyedi leírást kell készítened. Webshop esetében ez az összes termékre érvényes. A termékeknél viszont egy jó webshopos beállítással leszűkítheted a listát. A szülő termékekhez készítsd el a leírásokat, az összes többi termék változatot pedig zárd ki, hogy a robotok tudják melyik terméket vegyék figyelembe.

Miért fontos és milyen a jó title és meta description? Olvass tovább a seomágus blog oldalán és tudj meg többet a témában!