Tippek a hatékony céges blogíráshoz

Minden honnan azt halljuk, hogy indítsunk blogot. Mennyire kötelező elem már a cégek számára a saját blog. Igen, de nem csak egy ráérősebb jól fogalmazó munkatárs kell hozzá. A céges blog egyik fő célja, hogy még több látogatót vonzzon a weboldalra. Jót kell tenni a Google kereső robotoknak és jót kell tenni az olvasónak is. Közben pedig a vásárlási tölcsér elemét is be kell, hogy töltse egy blog bejegyzés. És akkor még nem is említettünk ezeken belül sok olyan tényezőt, ami megnehezíti a blogírást.

Szeretnél sikeres lenni a blogolásban? Olvas el legfontosabb tippjeinket! Nézd meg ide kattintva: blogirasa.hu

Marketing ötletek a Moodo példáján keresztül

Moodo egy okos elektromos illatosító. Telefonnal szabályozhatjuk és keverhetjük az illat kapszulákat. Szuper innovatív lakberendezési megoldás. A weboldalán, a Facebook oldalán és az Instagram oldalán is profin használja a marketing elemeket.

Mutatunk néhány példát, amit te is elleshetsz!

Letisztult kinézet a weboldalán

A főoldalra érkezve egyből egy letisztult design tárul elénk. Könnyen olvasható, jó elrendezésű. Már a főoldalon néhány információ alapján megtudhatod miről is szól ez az oldal, mit szeretne neked eladni. Látványos vizuális elemekkel szemlélteti a Moodo előnyeit.

Saját blog a weboldalon

Nagyon fontos a saját blog készítése. Ennek segítségével tehetjük az oldalunkat keresőoptimalizáltá. Segítségével elindíthatjuk a vevőt egy vásárlási tölcséren. A Moodo illatosító megmutatja, hogy egyetlen egy terméket mennyi témában tudjuk megközelíteni. Semmi sem lehetetlen, mindenről lehet cikket írni! Szuperül bemutatja a termék sokoldalúságát.

Vásárlói vélemények

Használjuk ezt az eladásösztönző technikát, úgy mint a Moodo weboldalán. Jelenítsük meg a főoldalon és blogbejegyzésben is a vásárlói tapasztalatokat. Webshop esetén a kosár oldalon is megoszthatjuk a vásárlói véleményeket.

A Facebookon se hagyjuk ki ezt a csoda fegyvert. Amit a weboldalunkon írtak vásárlói véleményt, azt mutassuk meg külön Facebook posztokban.

Keresőoptimalizált webshop

Nézd meg a Moodo termék oldalait és építsd fel te is így minden egyes termék oldaladat. Írj hozzá rövid és hosszú SEO leírásokat.

Lesd meg az Instagram oldalt is milyen szuper képeket használ.

A Facebook oldalán pedig népszerűsíti a blog bejegyzéseit.

A meta description és a title fontossága

Két SEO elem, ami kiemelten fontos a keresőoptimalizált weboldalhoz. Ez a meta description és a title.

Úgy kell felfogni ezt, mintha minden egyes oldaladnak írnál egy Adwords hirdetés szöveget. Annyi a különbség, hogy ez ingyen van, ha az idődet most nem számoljuk.

Persze vannak weboldalak, ahol nem olyan egyszer a title-hez és a meta leírás-hoz hozzá férni. Ilyen esetben lehet meg kell kérned a fejlesztőt, hogy végezze el helyetted ezt a munkát. Ebben az esetben is érdemes neked megírnod a hozzá tartozó szöveget, a fejlesztő pedig csak felviszi a megfelelő helyre.

A jobbik esetben már te magad is tudod hol keresd a weboldalad admin felületén. Minden egyes oldaladhoz egyedi leírást kell készítened. Webshop esetében ez az összes termékre érvényes. A termékeknél viszont egy jó webshopos beállítással leszűkítheted a listát. A szülő termékekhez készítsd el a leírásokat, az összes többi termék változatot pedig zárd ki, hogy a robotok tudják melyik terméket vegyék figyelembe.

Miért fontos és milyen a jó title és meta description? Olvass tovább a seomágus blog oldalán és tudj meg többet a témában!

Linképítés, de hogyan?

2020-ban is fontos szerepet tölt be a weboldalak Google helyezésében a linképítés. Nem szabad elhanyagolni ezt a területet, még akkor sem ha azt halljuk akár gyengítheti is az oldalunkat a rossz helyre megadott link. Bizony egyre nehezebb a Google-nek jót tenni ezen a területen is, de érdemes időt szánnunk rá. De hogyan kezdjünk neki? Pontosan hova is helyezzünk el linkeket? Cikkünk segít benne! Kattints erre a linkre>> seomagus.hu és tudj meg többet a helyes linképítésről!

Ben Gomes szerint erre lehet számítani a jövőben

Ben Gomes a Google alelnöke a cég 20. születésnapja alkalmából egy kis betekintés engedett a cég jövőjébe, terveibe, amely sok hasznos és érdekes információt oszt meg velünk. Lássuk, mire számíthatunk.

A keresés jövőjének az alapját a mesterséges intelligencia adja, melynek segítségével a Google egyre jobban megismeri az emberek gondolkodását és nyelveket is. Ennek köszönhetően, már nem csak szavakat, de kifejezéseket is képes értelmezni, így olyan oldalak is bekerülnek majd a találati listába, melyben nem szerepelnek a keresési kifejezések, viszont a tartamuk kapcsolódik hozzájuk. Ez nagy segítség lesz a felhasználók és a weboldal tulajdonosok számára is, azonban vélhetően hazánkban még várni kell az ilyen szintű technológiai fejlesztésekre.

A jövőben a Google már nem csak egy konkrét keresés erejéig látja majd az eseményeket, hanem visszamenőleg is képes lesz összefűzni az eseményeket. Ez azt jelenti, hogy ha te rákerestél mondjuk a színházak aktuális kínálatára, de nem sikerült rögtön dönteni és néhány napra felfüggesztetted a döntést, azonban később újra előveszed, akkor érteni fogja, hogy ugyan azon a gondolat vonalon haladsz. Ez pedig befolyásolja majd a találati listádat.

Kattints a folytatásért.