Minden honnan azt halljuk, hogy indítsunk blogot. Mennyire kötelező elem már a cégek számára a saját blog. Igen, de nem csak egy ráérősebb jól fogalmazó munkatárs kell hozzá. A céges blog egyik fő célja, hogy még több látogatót vonzzon a weboldalra. Jót kell tenni a Google kereső robotoknak és jót kell tenni az olvasónak is. Közben pedig a vásárlási tölcsér elemét is be kell, hogy töltse egy blog bejegyzés. És akkor még nem is említettünk ezeken belül sok olyan tényezőt, ami megnehezíti a blogírást.
Szeretnél sikeres lenni a blogolásban? Olvas el legfontosabb tippjeinket! Nézd meg ide kattintva: blogirasa.hu
Megosztás a facebookonA marketing eszközökből vétek lenne kihagyni a hírlevelet, de nem egyszerű úgy megszerkeszteni, hogy mindenki megnyissa. Az első és legfontosabb szempont, hogy milyen címet adunk a levelünknek. Egyre nehezebb nem elcsépelt, figyelem felkeltő üzenetet írnunk a tárgy mezőbe. Egy szakértő tudja mik az új trendek, mivel lehet megfogni egy olvasót, hogy tovább kattintson. Olvass tovább a részletekért az emailcimlista.hu oldalon.
Megosztás a facebookonMás bejegyzéseimben a blog írás kapcsán, már megemlítettem a keresőoptimalizálást, mint lényeges tényezőt. Azonban úgy érzem, hogy nagyon sok vállalkozó nem látja vagy nem hiszi el, hogy mennyire fontosak a jó webszövegek ahhoz, hogy a Google keresőjében bebetonozd a vállalkozásod. De miért van ez így? Mitől lesz jó egy webszöveg? Kinek kell valójában megfelelned, a Google-nek vagy az olvasóknak?
Kattints a linkre és tudd meg Te is :)
https://www.blogirasa.hu/kreativ-szovegiras-es-keresooptimalizalas-viszonya/
Megosztás a facebookon