Marketing ötletek a Moodo példáján keresztül

Moodo egy okos elektromos illatosító. Telefonnal szabályozhatjuk és keverhetjük az illat kapszulákat. Szuper innovatív lakberendezési megoldás. A weboldalán, a Facebook oldalán és az Instagram oldalán is profin használja a marketing elemeket.

Mutatunk néhány példát, amit te is elleshetsz!

Letisztult kinézet a weboldalán

A főoldalra érkezve egyből egy letisztult design tárul elénk. Könnyen olvasható, jó elrendezésű. Már a főoldalon néhány információ alapján megtudhatod miről is szól ez az oldal, mit szeretne neked eladni. Látványos vizuális elemekkel szemlélteti a Moodo előnyeit.

Saját blog a weboldalon

Nagyon fontos a saját blog készítése. Ennek segítségével tehetjük az oldalunkat keresőoptimalizáltá. Segítségével elindíthatjuk a vevőt egy vásárlási tölcséren. A Moodo illatosító megmutatja, hogy egyetlen egy terméket mennyi témában tudjuk megközelíteni. Semmi sem lehetetlen, mindenről lehet cikket írni! Szuperül bemutatja a termék sokoldalúságát.

Vásárlói vélemények

Használjuk ezt az eladásösztönző technikát, úgy mint a Moodo weboldalán. Jelenítsük meg a főoldalon és blogbejegyzésben is a vásárlói tapasztalatokat. Webshop esetén a kosár oldalon is megoszthatjuk a vásárlói véleményeket.

A Facebookon se hagyjuk ki ezt a csoda fegyvert. Amit a weboldalunkon írtak vásárlói véleményt, azt mutassuk meg külön Facebook posztokban.

Keresőoptimalizált webshop

Nézd meg a Moodo termék oldalait és építsd fel te is így minden egyes termék oldaladat. Írj hozzá rövid és hosszú SEO leírásokat.

Lesd meg az Instagram oldalt is milyen szuper képeket használ.

A Facebook oldalán pedig népszerűsíti a blog bejegyzéseit.

A koronavírus és a marketing

Használd okosan a marketing eszközeidet a járványhelyzetben!

A koronavírus szinte mindenre kihatással van, az online marketingre elég nagyban. Nem mindegy, hogy milyen marketing eszközöket használsz és azt hogyan használod a járvány helyzet ideje alatt. Sok cég elkezdte teljesen leállítani az Adwords és Facebook hirdetéseit. Kénytelen hosszú távon lefaragni a költségeit és ezt bizony leghamarabb a marketingre szánt keretnél kezdi. Nem biztos, hogy jó taktika. A járványhelyzetben nyilván nem tudunk annyit marketingre költeni, mint korábban, de semmi esetre sem szabad eltűnni a vevők szeme elől. Szükség van a teljes marketing tervünk átszervezésére és okosan kell használnunk a koronavírus marketinget.

Ha téged is érdekel a téma, ha te is gondban vagy hogyan folytasd ezentúl az online marketing eszközöket, akkor kattint a részletekért>>