Marketing ötletek a Moodo példáján keresztül

Moodo egy okos elektromos illatosító. Telefonnal szabályozhatjuk és keverhetjük az illat kapszulákat. Szuper innovatív lakberendezési megoldás. A weboldalán, a Facebook oldalán és az Instagram oldalán is profin használja a marketing elemeket.

Mutatunk néhány példát, amit te is elleshetsz!

Letisztult kinézet a weboldalán

A főoldalra érkezve egyből egy letisztult design tárul elénk. Könnyen olvasható, jó elrendezésű. Már a főoldalon néhány információ alapján megtudhatod miről is szól ez az oldal, mit szeretne neked eladni. Látványos vizuális elemekkel szemlélteti a Moodo előnyeit.

Saját blog a weboldalon

Nagyon fontos a saját blog készítése. Ennek segítségével tehetjük az oldalunkat keresőoptimalizáltá. Segítségével elindíthatjuk a vevőt egy vásárlási tölcséren. A Moodo illatosító megmutatja, hogy egyetlen egy terméket mennyi témában tudjuk megközelíteni. Semmi sem lehetetlen, mindenről lehet cikket írni! Szuperül bemutatja a termék sokoldalúságát.

Vásárlói vélemények

Használjuk ezt az eladásösztönző technikát, úgy mint a Moodo weboldalán. Jelenítsük meg a főoldalon és blogbejegyzésben is a vásárlói tapasztalatokat. Webshop esetén a kosár oldalon is megoszthatjuk a vásárlói véleményeket.

A Facebookon se hagyjuk ki ezt a csoda fegyvert. Amit a weboldalunkon írtak vásárlói véleményt, azt mutassuk meg külön Facebook posztokban.

Keresőoptimalizált webshop

Nézd meg a Moodo termék oldalait és építsd fel te is így minden egyes termék oldaladat. Írj hozzá rövid és hosszú SEO leírásokat.

Lesd meg az Instagram oldalt is milyen szuper képeket használ.

A Facebook oldalán pedig népszerűsíti a blog bejegyzéseit.

Ajánló
Kommentek
  1. Én