A koronavírus és a marketing

Használd okosan a marketing eszközeidet a járványhelyzetben!

A koronavírus szinte mindenre kihatással van, az online marketingre elég nagyban. Nem mindegy, hogy milyen marketing eszközöket használsz és azt hogyan használod a járvány helyzet ideje alatt. Sok cég elkezdte teljesen leállítani az Adwords és Facebook hirdetéseit. Kénytelen hosszú távon lefaragni a költségeit és ezt bizony leghamarabb a marketingre szánt keretnél kezdi. Nem biztos, hogy jó taktika. A járványhelyzetben nyilván nem tudunk annyit marketingre költeni, mint korábban, de semmi esetre sem szabad eltűnni a vevők szeme elől. Szükség van a teljes marketing tervünk átszervezésére és okosan kell használnunk a koronavírus marketinget.

Ha téged is érdekel a téma, ha te is gondban vagy hogyan folytasd ezentúl az online marketing eszközöket, akkor kattint a részletekért>>

Ben Gomes szerint erre lehet számítani a jövőben

Ben Gomes a Google alelnöke a cég 20. születésnapja alkalmából egy kis betekintés engedett a cég jövőjébe, terveibe, amely sok hasznos és érdekes információt oszt meg velünk. Lássuk, mire számíthatunk.

A keresés jövőjének az alapját a mesterséges intelligencia adja, melynek segítségével a Google egyre jobban megismeri az emberek gondolkodását és nyelveket is. Ennek köszönhetően, már nem csak szavakat, de kifejezéseket is képes értelmezni, így olyan oldalak is bekerülnek majd a találati listába, melyben nem szerepelnek a keresési kifejezések, viszont a tartamuk kapcsolódik hozzájuk. Ez nagy segítség lesz a felhasználók és a weboldal tulajdonosok számára is, azonban vélhetően hazánkban még várni kell az ilyen szintű technológiai fejlesztésekre.

A jövőben a Google már nem csak egy konkrét keresés erejéig látja majd az eseményeket, hanem visszamenőleg is képes lesz összefűzni az eseményeket. Ez azt jelenti, hogy ha te rákerestél mondjuk a színházak aktuális kínálatára, de nem sikerült rögtön dönteni és néhány napra felfüggesztetted a döntést, azonban később újra előveszed, akkor érteni fogja, hogy ugyan azon a gondolat vonalon haladsz. Ez pedig befolyásolja majd a találati listádat.

Kattints a folytatásért.

Te is létrehozhatsz hirdetéseket a Google kép találatok között

Már néhány éve határozottan látszik, hogy a képeknek egyre jelentősebb szerepe van. Veled előfordult már, hogy egy keresés során rögtön a képekhez léptél? Szinte biztos vagyok vele, hogy igen. Mivel ez a jelenség egyre gyakoribb a nagy kereső úgy döntött, hogy Google kép találatok között is szerepeltetnek hirdetéseket.

Tartsd szem előtt a Google döntéseit

A nagy kereső rengeteg energiát fordít a kutatásokba, így nyilvánvalóan ez a döntésük is jól megalapozott. Itt nem csak arról van szó, hogy így valószínűleg még több bevételre tehetnek szert, hiszen a Google kép találatok között szereplésért is jó sokan fizetnek majd. Hanem arról is, hogy látják milyen irányban halad a keresők érdeklődése és ehhez alkalmazkodnak.

Ebből pedig Te magad is levonhatod a bölcs következtetést: Neked is komolyabb figyelmet kell szentelned a képekre. Nagyon sok weboldal tulajdonos elköveti azt a hibát, hogy szinte egyáltalán nem foglalkoznak a vizuális tartalmakkal. Ez pedig egyre komolyabb hatással lesz a vállalkozásuk éltére. Ha a Google ráerősít erre a területre, akkor Neked is ezt kell tenned!

Kattints a folytatásért!

A kreatív szövegírás és a keresőoptimalizálás viszonya

Más bejegyzéseimben a blog írás kapcsán, már megemlítettem a keresőoptimalizálást, mint lényeges tényezőt. Azonban úgy érzem, hogy nagyon sok vállalkozó nem látja vagy nem hiszi el, hogy mennyire fontosak a jó webszövegek ahhoz, hogy a Google keresőjében bebetonozd a vállalkozásod. De miért van ez így? Mitől lesz jó egy webszöveg? Kinek kell valójában megfelelned, a Google-nek vagy az olvasóknak?

Miért fontosak a jó webszövegek a Google-nek?

Kattints a linkre és tudd meg Te is :)

https://www.blogirasa.hu/kreativ-szovegiras-es-keresooptimalizalas-viszonya/