Facebook marketing tippek

A Facebook 2020-ban is töretlenül hódít a közösségi hálózatok között. Egyre szélesebb korosztály használja ezt a platformot és egyre több időt töltünk a Facebookon. Bár nagy a reklámzaj a hírfolyamon mégis apró marketing trükkökkel ott lehetünk köztudatban ezen az online eszközön is.

Mindenképp kell egy céges Facebook oldal és az, hogy ezt rendszeresen kezeljük. Segítünk, hogy milyen aprónak tűnő, de fontos trükköket vess be, hogy nálad maradjon a figyelem. Nézd meg ezeket a tanácsokat ide kattintva és szárnyaljon a Facebook marketinged!

A meta description és a title fontossága

Két SEO elem, ami kiemelten fontos a keresőoptimalizált weboldalhoz. Ez a meta description és a title.

Úgy kell felfogni ezt, mintha minden egyes oldaladnak írnál egy Adwords hirdetés szöveget. Annyi a különbség, hogy ez ingyen van, ha az idődet most nem számoljuk.

Persze vannak weboldalak, ahol nem olyan egyszer a title-hez és a meta leírás-hoz hozzá férni. Ilyen esetben lehet meg kell kérned a fejlesztőt, hogy végezze el helyetted ezt a munkát. Ebben az esetben is érdemes neked megírnod a hozzá tartozó szöveget, a fejlesztő pedig csak felviszi a megfelelő helyre.

A jobbik esetben már te magad is tudod hol keresd a weboldalad admin felületén. Minden egyes oldaladhoz egyedi leírást kell készítened. Webshop esetében ez az összes termékre érvényes. A termékeknél viszont egy jó webshopos beállítással leszűkítheted a listát. A szülő termékekhez készítsd el a leírásokat, az összes többi termék változatot pedig zárd ki, hogy a robotok tudják melyik terméket vegyék figyelembe.

Miért fontos és milyen a jó title és meta description? Olvass tovább a seomágus blog oldalán és tudj meg többet a témában!

Linképítés, de hogyan?

2020-ban is fontos szerepet tölt be a weboldalak Google helyezésében a linképítés. Nem szabad elhanyagolni ezt a területet, még akkor sem ha azt halljuk akár gyengítheti is az oldalunkat a rossz helyre megadott link. Bizony egyre nehezebb a Google-nek jót tenni ezen a területen is, de érdemes időt szánnunk rá. De hogyan kezdjünk neki? Pontosan hova is helyezzünk el linkeket? Cikkünk segít benne! Kattints erre a linkre>> seomagus.hu és tudj meg többet a helyes linképítésről!

Optimalizáld AdWords kampányodat

Sokan el se merik indítani Adwords hirdetésüket, mert úgy gondolják azok fogják lekattintani, akik pont nem a célközönségük. Itt látszik az, hogy sokan nem ismerik az Adwords-ben rejlő lehetőségeket. Hogy mennyi minden beállítás rejlik benne, ami segít optimalizálni. Így pontosan az látja majd a hirdetésed, aki a te vevőd. A Google keresője pont az az online tér, ahol igényt, szükségletet tudunk kielégíteni.

Egy újonnan elindított Adwords hirdetést viszont mérni kell és folyamatosan optimalizálni. Már az elindításakor is megvannak a kulcsfontosságú optimalizálási beállítások. Ilyen például a földrajzi célzás. Amikor már szemmel látható eredményt hoz a hirdetés, akkor pedig érdemes átnézi a keresési kifejezéseket. Ebből sok minden kiderül. Itt fel kell vennünk a kizáró kulcsszavakat. Illetve azt is meg kell figyelnünk, mi az a kulcsszó, ami viszont keresett és még releváns is az oldalunkra. Ezeket a kulcsszavakat fel kell vennünk a kulcsszó listába.

Nézd meg a további praktikákat az adwordshirdetés.com blogjában!

Mit tud egy jó AdWords szakember?

2020-ban egyre több cégnek nyitnia kell az online tér felé. Szinte kötelező elem egy vállalkozásnak saját weboldal vagy webshop. A koronavírus terjedésével pedig még jobban felerősödik ennek szerepe. Nem csak a pillanatnyi túlélésre lehet megoldás egy weboldal, de hosszú távon így lesz jövedelmező a cég.

A weboldal felépítésével viszont a munkánk csak egy kis részét végeztük el. Egészen addig szinte rejtve van az interneten, amíg nem kezdjük el SEO-ra optimalizálni és hirdetni a legnagyobb keresőmotorban, a Googleben.

Egy kezdő online vállalkozásnak az Adwords jelenti majd az első lépést, hogy gyorsan vásárlókat szerezzen a keresőből. Az Adwords kampányokat nem olyan egyszerű kezelni és bizony a pénzünkkel játszunk, ha nem megfelelően tesszük. De hogyan válasszunk ki egy megfelelő szakembert erre a posztra? Miből ismerem meg a jó Adwords szekembert?

Olvasd el cikkünket, ami segítséget nyújt ebbe! Kattints az adwordshirdetes.com oldalra!

Csalogató hírlevél címsor

A marketing eszközökből vétek lenne kihagyni a hírlevelet, de nem egyszerű úgy megszerkeszteni, hogy mindenki megnyissa. Az első és legfontosabb szempont, hogy milyen címet adunk a levelünknek. Egyre nehezebb nem elcsépelt, figyelem felkeltő üzenetet írnunk a tárgy mezőbe. Egy szakértő tudja mik az új trendek, mivel lehet megfogni egy olvasót, hogy tovább kattintson. Olvass tovább a részletekért az emailcimlista.hu oldalon.